Reklamace a vracení zboží

V případě že Vám zboží nějak jinak nevyhovuje, tak ho můžete vrátit dle obchodních podmínek do 14 dní. Před vrácením zboží prosím věnujte 5-10 minut vašeho času, abyste se seznamil/a s podmínkami postupu reklamace a vrácení.

Vytiskněte si reklamační formulář (zde) nebo formulář k odstoupení od kupní smlouvy (zde), přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím jej odešlete na adresu (kontaktujte nás prosím předem): Milena Vrtělová, Velká Dlážka 2798/20, Přerov 750 02.

Reklamační řad

Provozovatelem je Milena Vrtělová, Velká Dlážka 2798/20, Přerov 750 02, IČO: 48726621.

  1. Základní ustanovení
  2. Tento reklamační řád je závazným ustanovením a shrnuje vzájemný obchodní vztah, podmínky, pravidla, práva a povinnosti mezi vámi jakožto nakupujícím zákazníkem ("Kupující") a provozovatelem internetového obchodu www.nesikovna.cz ("Prodávající"). Závazným se pro obě strany stává okamžikem uzavření kupní smlouvy (datum přijetí objednávky Kupujícího Prodávajícím).
  3. Zjevné vady při převzetí zboží
  4. Vykazuje-li zboží při přebírání od dopravní společnosti zjevné vady, tedy zejména porušený obal, je Kupující oprávněn zásilku nepřevzít. V takovém případě sepíše Kupující se zaměstnancem dopravní společnosti protokol o poškození zásilky. V takovém případě zůstává nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění ze strany Prodávajícího nebo na vrácení kupní ceny dle volby Kupujícího. V případě, že Kupující zásilku od dopravní společnosti převzal a zjistil zjevné vady po rozbalení zásilky (neúplnost zásilky, mechanické vady), je povinnen neprodleně, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zásilky, toto písemně oznámit Prodávajícímu.
  5. Vrácení zboží bez udání důvodu
  6. Dle zákona 367/2000 Sb. má Kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno na adresu Prodávajícího jako obyčejný balík. S přídaním kontaktního telefonu: +420 725 735 673. Zásilky vrácené formou dobírky nebudou přijaty. Zboží musí být neporušeno, nepoškozeno, nepoužito. Musí být přiloženy všechny doklady, návody, záruční listy apod. a zboží musí být schopno k další distribuci. Součástí vrácené zásilky musí být kopie dokladu o koupi v našem obchodě - faktura. Na základě takto vráceného zboží budou Prodávajícím neprodleně vráceny peníze za objednané zboží a to ve výši částky, za kterou bylo zboží zakoupeno včetně zaplaceného poštovného/dopravného dle původní objednávky.

    Na vrácení zboží je potřeba předem upozornit na email Prodávajícího dcera@nesikovna.cz a to např. ve znění: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne dd.mm.rrrr číslo (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo (vaše číslo účtu). Datum a podpis."
  7. Rozpor s kupní smlouvou
  8. V případě, že zboží při převzetí Kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), má Kupující právo na to, aby Prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu zboží uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku Kupujícího buď výměnou zboží, nebo jeho opravou. Není-li takový postup možný, může Kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží, nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud Kupující před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl, nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí zboží, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze zboží, nebo pokud se neprokáže opak.

    Mějte prosím na paměti, že svíčky jsou ručně vyrobené a proto se jejich vzhled bude lišit od fotek na našem e-shopu, jelikož každá svíčka je originál. Z tohoto důvodu nebudou námitky, že dodaná svíčka není stejná jako na obrázku na e-shopu, námi uznané. Toto se samozřejmě nevztahuje na případy, kdy vám omylem dodáme jiný druh svíčky.
  9. Místo uplatňování reklamace
  10. Reklamace zboží se uplatňuje vždy u Prodávajícího na adrese Milena Vrtělová, Velká Dlážka 2798/20, Přerov 750 02. Pokud se Kupující rozhodne reklamované zboží na tuto adresu zaslat, předem musí oznámit o tomto Prodávajícího a to e-mailem na dcera@nesikovna.cz. Prosíme o pečlivé zabalení zboží, aby jej dostatečně chránilo (vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží).
  11. Způsob uplatňování reklamace
  12. Reklamace se uplatňuje jednostranným právním úkonem, kterým Kupující vytkne konkrétní vadu, sepíše jak se vada projevuje a sdělí, jaký konkrétní nárok z odpovědnosti za vadu uplatňuje (reklamační protokol - zde). Toto provede písemně a emailem doručí Prodávajícímu. Dokumentace vady ve formě přiložené fotografie může zjednodušit celý proces reklamace. V žádném případě bez předchozího písemného oznámení reklamace neposílejte zboží na adresu Prodávajícího. Od převzetí zboží Prodávajícím začíná běžet lhůta 30 dní pro odstranění vady. Prodávající neprodleně kontaktuje Kupujícího a dohodne s ním nejvhodnější formu reklamační procedury. K reklamaci je ve všech případech nutné předložit reklamační protokol, kopii dokladu o koupi v našem obchodě - fakturu, kompletní výrobek. Pokud se jedná o opětovnou reklamaci, je Kupující povinen předložit rovněž kopii protokolu o předchozí záruční opravě. V případě, že Prodávající nebude schopen zrealizovat reklamaci do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, přiznávají se Kupujícímu stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu, která zcela znemožňuje užití zboží a Kupující má nárok na výměnu zboží za stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu.
  13. Neoprávněná relamace, zánik nároku na reklamaci
  14. Pokud byla reklamace neoprávněná, Kupující je povinen uhradit Prodávajícímu náklady jemu vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací. Nárok na reklamaci zaniká při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám uvedeným v dokumentaci ke zboží (mezi dokumentaci se počítá i upozornění na originálním obalu zboží), nešetrným, nadměrným či neodborným zacházením, zásahem vyšší moci.

    Záruka nevztahuje na poškození vzniklá:
    • mechanickým poškozením zboží
    • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno
    • neodborným zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží
    • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
    • provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů
    • zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy
    • zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí
  15. Kontakt pro reklamaci
  16. K vyřizování reklamace používejte tento kontakt: dcera@nesikovna.cz

Reklamační řád je platný od 21.12.2023.